luni, 21 ianuarie 2013

Mielui Lui Dumnezeu -lucru manual

A doua zi , Ioan a vazut pe Isus venind la el si a zis : 
" Iata Mielul Lui Dumnezeu care ridica pacatul lumii ! "
  Ioan 1:29

Mielul lui Dumnezeu

Lucru manual care l-am realizat noi cu ocazia studierii versetul de mai sus a fost un ornament din hartie care reprezenta un miel . Pentru aceasta activitate de lucru manual aveti nevoia de foarte putine lucruri :
  - foi de carton pe care se va imprima tiparul de mai jos( format A4)
  -vata
  -ata mai groasa sau fire chenille (noi am folosit  de culoare alba ) pt piciorusele mielului
  -aracet
  -foarfeca
  -capsator
Mielul lui Dumnezeu -lucru manual








                Noi am terminat serviciul de biserica prin a degusta chec sub forma de miel  deoarece am avut-o sarbatorita pe Ema , una din fetitele de la biserica de copii . Checul l-am gatit intr-o forma de silicon si l-am decorat cu frisca ca sa arate ca blanita unei oite si la ochi am pus dranjeuri de ciocolata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu