luni, 28 iulie 2014

Despartirea Marii Rosii de catre Moise

Am de impartasit ceva foarte dragut care le-a placut la nebunie la copii...am avut o ilustratie gastronomica pentru aceasta tema:). 
Pozele cred ca sunt mai mult decat explicative:) Am preparat o tava cu jeleu de culoare albastra, care reprezenta Marea Rosie , am pus jeleuri sub forma de pesti si scoici si dupa ce a stat cateva ore la frigider am "despartit marea" prin a taia o fasie exact pe mijlocul tavii.
Efectul e maxim , jeleul are transparenta si poti vedea pestisorii si scoicile , iar la gust chiar a fost bun si racoritor numai bun pentru o zi calduroasa de vara.



Materialele necesare:

-jeleu de fructe verde de la Lidl( eu am folosit 3 pliculete )
-jeleuri cutie tot de la Lidl (erau singurele care aveau si pestisori si scoici si in plus pretul era accesibil cam 17 ron o cutie de 1 kg cred ca avea)
-apa sau suc de fructe optional 
-colorant alimentar albastru (eu folosesc numai de la  Wilton - sunt foarte concentrate, nu se compara cu cele lichide la sticluta care le gasim in hipermarcheturi)

O mica sugestie ca sa nu faceti aceeasi greseala ca mine si sa nu riscati sa va dispara pesti topindu-se : turnati intai jeleul albastru preparat dupa indicatiile de pe plic ,turnati-l in tava transparenta dar nu puneti pestisorii decat dupa sta jumatate de ora la frigider :)


Inafara de gustarica noastra am facut si un mic decor ,zic eu reprezentativ pentru tema noastra. 


La fel cum v-am obisnuit nu folosim decat lucruri care sunt la indemana oricui:
-un cearseaf albastru
-1 pachet mic de vata
-abtibilduri sau imagini cu pesti printate la imprimanta personala
- rola adeziva

Iar va dau un mic sfat ...cred ca ar fi iesit mai bine daca cearseaful era atarnat de doua scaune cu spatar drept , nu atarnat de tavan intr-o parte ca la noi.

Se vede ,SPER, dupa foto , ca se lipesc pestii pe stanga si pe dreapta . Vata , care reprezenta cerul se lipeste pe partea superioara a cearseafului , iar pe mijloc pe unde trece poporul israelit puteti pune scoici si nisip( noi nu am avut ) .

Activitatea de lucru manual necesita mai mult timp dedicat in timpul lectiei si trebuiesc mai multe elemente pregatite inainte de lectie .


Materiale necesare pentru lucru manual:
-imprimanta 
-coli albe si albastre
-lipici

Linkurile unde doar trebuie sa dati print si sa selectati numarul de exemplare in functie de numarul de copii care participa sunt scrise mai jos (pentru ca nu sunt realizate de mine, am fost binecuvantata sa le gasesc pe internet ):


Poze de la noi in timp ce realizam lucru manual :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu