vineri, 25 iulie 2014

Cele 10 urgii trimise de Dumnezeu in Egipt


Noi continuam studiul din Vechiul Testament , respectiv despre Moise , ajungand la robia poporului israelit si cum a ajuns el sa fie eliberat ....asa ca acum am invatat despre cele 10 urgii . Am povestit despre Moise si Aaron cum ei au mers la faraon de nenumarate ori si au cerut eliberarea poporului israelit in numele Domnului si cum de fiecare data faraon nu a ascultat. Noi am povestit evenimentele ce au urmat realizand lucru manual in paralel , copiii au avut un timp bun lipind si mimand fiecare urgie in parte.
Lucru manual a constat in mini papusi de de deget , o sa pun linkurile de unde puteti printa si varianta color si varianta necolorata daca aveti mai mult timp la dispozitie. 

Cele 10 urgii - o scurta recapitulare :
1. Transformarea raului Nil in sange - noi am avut un pahar de apa in care am pus cateva picaturi de colorant alimentar ; puteti lasa fiecare copil sa amestece cu un betisor . E o buna lectie cu obiecte , care sigur le va ramane intiparit in minte.

2. Brostele - puteti face un joc cu cativa copii , care sa sara ca niste broaste ...putina distractie totdeauna e buna:)

3. Paduchii - prefaceti-va ca va mananca pielea si scarpinati-va intruna ... o mica sceneta :)

4.Mustele cainesti - aduceti o paleta de musti si puneti-va pe bazait :) 
Aici fac o scurta paranteza ...e o mica neregula cu aceste lucru manual este ca urgia de foaia printata nu corespunde ..., nu stiu de ce ....apare ceva de genul ca in Egipt ar fi venit animalele salbatice ....asa ca noi am printat separat pe o foaie mici muste pe care le -am lipit peste imaginea animalului . O problema prea mica ca sa nu mai fie realizat un lucru manual asa de frumos.

5.Moartea vitelor

6.Basicile -varsatul negru - luati un pix si desenati niste puncte negre pe fata si maine -copiii sigur se vor distra vazandu-va in o asa postura.

7.Grindina - poate niste gheata sa aveti undeva intr-un castron si sa exemplificati cum ploua cu grindina.

8.Lacuste

9. Intunericul - noi am stins lumina:) easy

10.Moartea intaiului nascut 

Cateva poze cu dragalasii nostri de la scoala duminicala:


Sper sa va placa lectia ... si sa va fie de de folos :)
Pentru aceasta activitate de lucru manual nu aveti nevoie decat de o imprimanta , foarfeci si lipici :) 
usor , ieftin si la indemana:)
Linkurile promise 
(caci nu sunt opera mea ):
Varianta color :



Varianta de colorat -alb-negru :


3 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru idei! Ma tot intrebam cum sa fac lectia mai atractiva si mai usor de inteles, mai ales pentru prescolari... Foarte frumoase activitati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru idei! Foarte sugestiv

    RăspundețiȘtergere