joi, 3 iulie 2014

Moise *Cel scos din apa*


Am inceput sesiunea despre Moise si ca prima activitate la scoala duminicala am invatat despre bebelusul Moise ,despre sora lui Miriam si cum a ajuns el in grija fetei faraonului. Am pus accent pe ce inseamna numele Moise (adica "scos din apa ") si in jurul la asta am facut si lucru manual , care a constat intr-o plansa de desenat ,lucru care le-a placut la copii a fost ca bebelusul care era in cos se putea plimba pe apa:) ...o sa va dati seama din linkul urmator de mai jos unde aveti tot ce va trebuie pentru realizarea plansei , in format pdf gata sa fie printat:)





Noi am facut sub forma unei petreceri intreaga lectie , o petrecere pentru bebelusul Moise , bineinteles am sarbatorit cu briose si suc :) yummi ...au fost tare gustoase.

Ne-am bucurat si de faptul ca de acum incolo unul din copii este lucrator , el pregatind un joc ca sa recapitulam regulile de la scoala duminicala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu